Friday, June 15, 2007

Aku Insan Biasa

aku insan biasa... .
dilahirkan ke dunia hanya untuk yang Esa
dilahirkan ke dunia untuk berbakti kepada ibu dan bapa
dilahirkan ke dunia untuk berbakti kepada agama,negara,nusa dan bangsa.

aku insan biasa... .
yang sering alpa dan leka
yang sering terkapai-kapai dalam mengejar cita-cita
yang sering tewas dalam berkata-kata

aku insan biasa... .
yang punyai hati dan perasaan
yang punyai kelebihan dan juga kekurangan
yang punyai belas ihsan bukan kemewahan

aku insan biasa... .
ingin hidup bahagia
ingin sentiasa disayangi sahabat,saudara dan keluarga
ingin mendapat keredhaan hidup dari yang Esa

aku insan biasa... .
yang tidak punya apa-apa
hanya pena yang mampu meluahkan segala-gala
agar dapat dikongsi bersama semua

AKU INSAN BIASA... ...



No comments: